Skip to main content
22. CARNET-ova korisnička konferencija CUC 2020

Cijeli program »

Igrifikacija

Pojam igrifikacija odnosi se na učenje kroz igru. Kako bi učenicima ponudili nastavne sadržaje primjerene digitalnom dobu u kojem živimo i pomirili interese učenika osmišljavam razne kvizove, izazove, slagalice i razne druge igre s ciljem učenja. Brojene su prednosti učenja kroz igru no prije svega se moramo sjetiti da je takav oblik učenja svim živim bićima najprirodniji. Kako i u kojem programu napraviti igru za učenje i koje su prednosti/nedostaci saznati ćete u ovom interaktivnom predavanju. Pobliže ću predstaviti aplikacije koje najviše koristim u nastavi glazbene kulture: Kahoot, Learning apps i Wordwall, DoReMiNotas i Chrome Music Lab. Na primjerima ću prezentirati svoj rad i iskustvo višegodišnjeg rada u različitim programima. Program Wordwall ima brojne mogućnosti izrade kviza/povezivanje parova/anagrama/križaljke i brojnih drugih vrsta igara a prednost mu je u brzinskoj promjeni i prilagodbi igre. Learning apps je odličan program za povezivanje parova/razvrstavanje u skupine ili izradu slagalice. Kroz primjere ću pokazati njegove prednosti. U programu Kahoot predstaviti ću izradu kviza i postavljanje kviza kako izazova. Prednosti su postizanje vedrog i natjecateljskog razrednog ozračja. Chrome Music Lab je učenicima vrlo interesantan jer mogu samostalno stvarati glazbu i komponirati, „svirati“ razne instrumente te svoje uratke snimiti ili ih koristiti u nastavi. DoReMiNostas je aplikacija za učenje nota kroz igru koja je osobito zanimljiva učenicima koji uče svirati neki glazbeni instrument. Online nastava omogućila nam je razvoj digitalnih kompetencija i postavila pred učitelje i učenike nove izazove. To iskustvo je dragocjeno i odlična je polazna točka za nova planiranja nastave za učenike 21. stoljeća.

Pina Žilić
Osnovna škola Ludina i Osnovna škola Zorke Sever
Croatia

Pina Žilić je učitelj mentor glazbene kulture u osnovnoj školi. Kroz 18-ogodišnje radno iskustvo vodila je različite izvannastavne aktivnosti: ples, zbor, zumbu, školski vrt, ljekoviti kutak, folklor, tamburaše… Najviše voli kada učenici raspjevani i sretni na kraju nastavnog sata kažu: Zar je već kraj? Neki su školski projekti koje je osmislila i vodila potrajali više godina kao što je Storysuperškol@ - glazbeni show učenika koji je osmišljen kao prezentacija učeničkih talenata. Iako je zaljubljenik u prirodu i vodi udrugu Dodir prirode voli izazove modernog doba i nastavu često obogati digitalnim igrama i izazovima koje učenici vole. 2018. godine dobila je nagradu Ministarstva znanosti i obrazovanja za Inovativne digitalne obrazovne sadržaje a 2019. bila je jedna od 500 najboljih odgojno – obrazovnih djelatnika te je bila dio radne skupine za glazbenu kulturu i umjetnost projekta Škole za život u izazovnom vremenu nastave na daljinu 2020. godine, a vidljive su i njene brojne metodičke preporuke za glazbenu kulturu koje je Ministarstvo odobrilo. 2020. godine također je dobila nagradu Ministarstva znanosti i obrazovanja za najuspješnijeg odgojno - obrazovnog djelatnika. Rado dijeli svoja znanja, iskustva i radove na društvenim mrežama, Loomenu i Edutoriju. U slobodno vrijeme često boravi u prirodi s obitelji, planinari ili piše blog. Voli putovati i stjecati nova iskustva. Poseban izazov su i međunarodni projekti s drugim školama. Misli da glazba povezuje ljude i čini svijet ljepšim i sretnijim mjestom, a učitelji glazbene kulture imaju divnu misiju otkriti učenicima takav svijet u bojama glazbe.

 

Pravila o privatnosti

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC