Kako Učiti I Vrednovati Učenike Kroz Ar I Vr
Učitelji će tijekom radionice upoznati mogućnosti primjene nekoliko VR i AR aplikacija u nastavi te izraditi vlastiti sadržaj. Upoznati će aplikacije Metaverse, 3DBear, CoSpaces Edu, Quiver vision, InCell VR.
Metaverse studio je prostor virtualne stvarnosti u koji omogućuje interakciju s virtualnim okruženjem i ostalim sudionicima. Možemo izraditi različite AR aktivnosti poput kvizova, potraga za blagom, ispita, opisa, geocaching, escaperoom te ih koristiti u svim fazama nastavnog procesa.
CoSpaces Edu je odličan alat i za VR I AR. U okviru alata učenici izrađuju objekte u 3D prostoru i kreiraju vlastiti virtualni svijet u kojem mogu usvajati nova znanja na nov i kreativan način.
Korištenje IKT alata u učionici osim što mora biti svrsishodno podrazumijeva i inovativnost, jednostavnost alata te po mogućnosti da je alat besplatan. Prednost ovih aplikacija je što učenicima pružaju doživljaj proširene stvarnosti bez poznavanja kodiranja i programiranja, no kroz njih se usvajaju njihove osnove na nenametljiv način, te nudi mogućnosti učenja kodiranja (CoSpaces Edu). Priče se stvaraju vrlo jednostavno, slaganjem kartica i njihovim povezivanjem. Dijeljenje s učenicima je trenutno, putem QR koda ili poveznice.
Radionicom ćemo pokazati prednosti korištenja aplikacija za VR i AR u nastavi, aktivnostima, Erasmus projektima te povećanu motivaciju učenika za ovakav rad. Tijekom radionice svi sudionici izraditi će svoj AR/VR uradak tematski vezan uz svoj predmet, projekt ili želje te ga podijeliti s ostalim sudionicima radionice koji će mu dati povratnu informaciju.
Primjenom proširene stvarnosti u učionicama učenici mogu istraživati, učiti na zanimljiv način, razvijati kreativnost te istovremeno životne vještine 21. stoljeća.
Danijela Takač
Osnovna škola Pantovčak
Croatia
Profesorica fizike i tehničke kulture
Koordinator međunarodnih projekata u Osnovnoj školi Pantovčak. Strastveni ljubitelj novih tehnologija, astronomije i eTwinninga, imenovana za Erasmus+ i Universe Awareness ambasadora za Republiku Hrvatsku. Volonterskim radom popularizira astronomiju i STEM među učenicima i djecom vrtićkog uzrasta. Autorica udžbenika iz fizike za srednje i osnovne škole. Redovito se stručno usavršava u Hrvatskoj i Europskoj Uniji, aktivno sudjeluje u mnogim međunarodnim konferencijama. Suradnica CARNet-a u sklopu pilot projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola ”: IKT stručni tim, održavanje radionica za e- škole, autorica digitalnih obrazovnih sadržaja iz fizike, autorica e-tečajeva, webinara i priručnika. Prezentirala svoj rad na mnogim konferencijama u EU(Leiden, Belfast, Beč, Brisel).
Područje njenog profesionalnog interesa su integracija STEM-a i IKT-a u nastavu i projekte, projektno učenje, razvoj ključnih kompetencija za 21. stoljeće kod učenika i međunarodna suradnja škola.
Daniela Usmiani
Srednja škola Bedekovčina
Croatia
Profesorica matematike i informatike.
Koordinatorica dva Erasmus+ projekta, aktivna eTwinning ambasadorica. Organizira i koordinira provođenje ispita državne mature u školi od samih početaka i kao koordinator i kao zamjenik koordinatora. Pobornik projekata i projektne nastave koju uvodi kako u nastavi, tako i u radu na nizu eTwinning projekata za koje je 2019 osvojila i Europsku oznaku kvalitete. Aktivno se javlja na natječaje Agencije za mobilnost te je sudjelovala na više međunarodnih tečajeva i susreta: Istanbul (EU Magic – Effective Use of Modern Technology And Games in Education – Istanbul, siječanj 2012.), Bruxelles(Future Classroom Lab course “Programming for the 21st century classrooms”), eTwinning kontakt seminarima u Varšavi i Gdansku. U svom radu surađuje s udrugama iz lokalne zajednice; kao što je Udruga mladih, Društvo naša djeca, Dječji vrtić Bedekovčina za koje provodi edukacije i aktivnosti u okviru projekata.
Suradnica CARNet-a u sklopu pilot projekta “e-škole- Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola: održavanje radionica za e- škole, autorica radionica primjene IKT alata, projektne nastave, autorica priručnika za nastavnike za rad s darovitim učenicima u okviru projekta “Lumen”, Krapinsko-zagorske županije.
Područje njenog profesionalnog interesa su integracija IKT-a u nastavu i projekte, projektno učenje, razvoj ključnih kompetencija za 21. stoljeće kod učenika i međunarodna suradnja škola.