Cijeli program »
Virtualno Vrednovanje Interaktivnim Apletom
Organiziranje učenja na daljinu, suradnju i vrednovanje je moguće ostvariti pomoću mrežnog sustava GeoGebre. Kreiranjem virtualne učionice u GeoGebri nastava može biti zanimljivija i dinamičnija, kako učeniku tako i nastavniku. Nastavnik u virtualnoj učionici komunicira s učenicima objavama i komentarima. Također može zadavati različite tipove zadataka. Nastavnik može izraditi interaktivne aplete koji će učeniku dati povratnu informaciju o vlastitom napretku, kao i uvid u učinkovitost strategije učenja. Nadalje, nastavnik potiče i prati učenikov napredak u svrhu planiranja procesa učenja. Vrednovanje učenikova uratka može biti formativno i sumativno koje je na ovaj način znatno jednostavnije i brže. Učenik, svojim sudjelovanjem i radom, razvija samostalnost i odgovornost za osobni napredak u učenju. Sudionici radionice će se na početku uključiti u virtualnu učionicu. Moći će isprobati kako funkcionira virtualna učionica u GeoGebri s apletom za Linearnu funkciju. Isprobat će gotovi interaktivni aplet u kojem se može eksperimentirati i izvoditi zaključak. Također će moći isprobati kako se apletom može samovrednovati, ali isto tako i dobiti povratna informacija o razini usvojenosti znanja i razvijenosti vještina pojedinog učenika u svrhu izrade plana podrške u učenju. Sudionici će uz pomoć voditeljica radionice naučiti kako izraditi isprobani aplet. Izradom tog apleta sudionici će naučiti kako skriptirati, kako postaviti i definirati logičke naredbe, kako napraviti tekstualno polje i pridružiti ga zadanom povezanom objektu. Nakon izrade interaktivnog apleta sudionici će objaviti aplet u virtualnoj učionici za učenike. Ishodi učenja za polaznike radionice bit će ostvareni kroz navedene aktivnosti.