Cijeli program »
Ljudski Kapital U Školama I Društvo Znanja U Hrvatskoj
Što misle odgojno-obrazovni djelatnici škola o IKT-u, e-obrazovanju i stručnim usavršavanjima? Kako je društvena klima u školi povezana s IKT-om? Jesmo li u društvu znanja? Saznajte što sugeriraju rezultati znanstvenog, sociološkog istraživanja na ovom predavanju. Istraživanje dovršeno 2019.g. je obuhvatilo je 548 odgojno-obrazovnih djelatnika škola i 4 škole u RH. Proveden je case study, online anketa i fokus grupe.
Škole kao društvene institucije igraju važnu ulogu u suvremenom društvu RH za koje se teži da bude društvo znanja. Razvoj ljudskog kapitala u školama može doprinijeti dostizanju društva znanja. Percepcije, procjene o (IKT) i poznavanje njene primjene, relevantne su varijable ljudskog kapitala u školi. Sve su to društveni konteksti i preduvjeti da bi se društvo znanja moglo razvijati.
Maja Quien
CARNET
Croatia
Maja Quien radi u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNET kao specijalistica u Službi za podršku e-obrazovanju, a trenutno je angažirana na projektu e-Škole. Usmjerena je na primjenu digitalne tehnologije u obrazovnom sustavu, osobito u školama. Radi na obrazovanju školskih djelatnika, pretežno e-obrazovanju, kao i na razvoju raznih digitalnih sadržaja koji su podrška primjeni tehnologije u školi. Držala je niz radionica i webinara o primjeni tehnologije u obrazovanju te je urednica nekoliko online tečaja. Prethodno je radila je kao nastavnica u dvije srednje strukovne škole u Splitu i u Zagrebu. Također je radila na raznim projektima u području obrazovanja od kojih se ističe CARNET-ov projekt Inspiring Science Education (ISE) koji je uključio više od 450 škola iz RH.
Završila je preddiplomski i diplomski studij sociologije istraživačko-metodološkog usmjerenja na Filozofskom fakultetu u Splitu te je doktorirala na Poslijediplomskom doktorskom studiju sociologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Objavila je u koautorstvu četiri istraživačke studije kao i desetak radova za različite znanstveno-stručne skupove.