Cijeli program »
Strategije Upotrebe Videolekcija U Nastavi
Nakon zatvaranja škola u ožujku i prelaska na nastavu na daljinu Ministarstvo znanosti i obrazovanja organiziralo je snimanje videolekcija kao vid podrške nastavnicima u novonastalim okolnostima. Na početku su za taj posao bili zaduženi članovi radnih skupina za provođenje cjelovite kurikularne reforme, a naknadno se taj krug ljudi proširio. Nastavnici svih predmeta samoinicijativno su snimali videolekcije za svoje učenike i koristili ih u nastavi na daljinu. I mi smo jedni od tih ljudi. Ovisno o epidemiološkoj situaciji, Ministarstvo znanosti i obrazovanja je za novu školsku godinu pripremilo tri scenarija održavanja nastave: a) nastava na daljinu – nastava se u potpunosti odvija online putem (bez fizičkog dolaska u škole), b) mješoviti oblik nastave – nastava se djelomično odvija u školi, a djelomično online, c) redoviti oblik nastave – nastava se u potpunosti odvija u školi. Vjerujemo da su videolekcije najbolji način zamjene „žive riječi“ i naših predavanja u nastavi na daljinu kada nije moguće organizirati predavanje u realnom vremenu. Isto tako, smatramo da su videolekcije sjajan alat za poučavanje u svakodnevnoj nastavi, bilo da se radi o nastavi na daljinu, mješovitom modelu nastave ili redovnoj nastavi u učionici. Interaktivnim izlaganjem „Strategije upotrebe videolekcija u nastavi prirodnih i društveno - humanističkih predmeta„ upoznat ćemo zainteresirane nastavnike s našim načinima izrade videolekcija (Power point, mobilni telefon…), njihovom distribucijom učenicima (npr. OneDrive, YouTube) s naglaskom na različite strategije njihove upotrebe, ovisno o vrsti predmeta (na primjeru prirodnih i društveno-humanističkih predmeta) i modelu nastave (nastava na daljinu, mješoviti model, normalni uvjeti rada).