Cijeli program »
Vrednovanje Na Daljinu Kroz Projekte Za Ispravak Ocjena
Virtualna nastava svima nam je donijela mnogo novih izazova pred kojima smo se našli praktički preko noći. Te izazove smo morali savladati, iz virtualne nastave (koja nikako ne može zamijeniti u potpunosti živu riječ i pogled, interakciju s učenicima, miris učionice i osjećaj duha zajedništva u razredu) izvući najbolje što se može, snaći se kako znamo i umijemo, brzo se povezati i jedni drugima pomagati savjetima, iskustvima, ali i toplom riječi kada nam je bilo teško, razumijevanjem da smo se svi našli u novom i nepoznatom. To je ujedno i jedna od rijetkih prednosti koje su naveli i kolege i učenici – pomaganje i zajedništvo. Ovim predavanjem željela bih pokazati primjer projekata koje su učenici morali izraditi kako bi ispravili negativne ocjene koje su dobili iz ispita tijekom „normalne“ nastave. Ispiti svakako predstavljaju velik izazov u virtualnim uvjetima, a osobito ako ocjene dobivene u učionici učenici moraju ispravljati virtualno. Sami učenici su vrlo pozitivno reagirali na takav način ispravljanja te su bili prilično zadovoljni rezultatima. Kao profesorica koja je morala sve osmisliti, razraditi kriterije, pregledati i ocijeniti, moram priznati da sam i ja pozitivno iznenađena te se nadam da će moje iskustvo pomoći i drugim kolegama u radu, barem kao ideja kako provesti ispravke. Antonia Pocrnić, prof. mentor SŠ Ban Josip Jelačić, Zaprešić