Cijeli program »
Igrifikacija
Pojam igrifikacija odnosi se na učenje kroz igru. Kako bi učenicima ponudili nastavne sadržaje primjerene digitalnom dobu u kojem živimo i pomirili interese učenika osmišljavam razne kvizove, izazove, slagalice i razne druge igre s ciljem učenja. Brojene su prednosti učenja kroz igru no prije svega se moramo sjetiti da je takav oblik učenja svim živim bićima najprirodniji. Kako i u kojem programu napraviti igru za učenje i koje su prednosti/nedostaci saznati ćete u ovom interaktivnom predavanju. Pobliže ću predstaviti aplikacije koje najviše koristim u nastavi glazbene kulture: Kahoot, Learning apps i Wordwall, DoReMiNotas i Chrome Music Lab. Na primjerima ću prezentirati svoj rad i iskustvo višegodišnjeg rada u različitim programima. Program Wordwall ima brojne mogućnosti izrade kviza/povezivanje parova/anagrama/križaljke i brojnih drugih vrsta igara a prednost mu je u brzinskoj promjeni i prilagodbi igre. Learning apps je odličan program za povezivanje parova/razvrstavanje u skupine ili izradu slagalice. Kroz primjere ću pokazati njegove prednosti. U programu Kahoot predstaviti ću izradu kviza i postavljanje kviza kako izazova. Prednosti su postizanje vedrog i natjecateljskog razrednog ozračja. Chrome Music Lab je učenicima vrlo interesantan jer mogu samostalno stvarati glazbu i komponirati, „svirati“ razne instrumente te svoje uratke snimiti ili ih koristiti u nastavi. DoReMiNostas je aplikacija za učenje nota kroz igru koja je osobito zanimljiva učenicima koji uče svirati neki glazbeni instrument. Online nastava omogućila nam je razvoj digitalnih kompetencija i postavila pred učitelje i učenike nove izazove. To iskustvo je dragocjeno i odlična je polazna točka za nova planiranja nastave za učenike 21. stoljeća.