Cijeli program »
Infografika – Praćenje I Vrednovanje U Digitalnom Okruženju
Infografika kao vizualna prezentacija informacija, podataka ili znanja korisna je kad želimo kompleksne informacije i složene podatke predstaviti na jednostavan i vizualno atraktivan način. Korištenje infografike u učionici je izuzetno vrijedno, a izazovi online nastave te mogućnosti vrednovanja (formativnog i sumativnog) nastavnicima daje mogućnost da infografiku koriste za praćenje i vrednovanje učenika u digitalnom okruženju. Sudionici će imati priliku vidjeti nekoliko gotovih primjera infografike, analizirati ih i evaluirati te na taj način ukazati na mogućnosti primjene infografike u različitim nastavnim predmetima i multidisciplinarnom obrazovnom procesu. Cilj radionice je jačati kompetencije sudionika za praćenje i vrednovanje korištenjem infografike u digitalnom okruženju. Za ostvarenje navedenog cilja na samom početku potrebno je objasniti i opisati infografiku, utvrditi razlike između dobro izrađene i loše infografike, a nakon toga izraditi infografiku na temelju dobivenog zadatka koristeći dva digitalna alata: Canvu i Piktochart. Kako bi se moglo komparirati navedene digitalne alate polovica sudionika će dobiveni zadatak raditi u Canvi, a druga polovica u Piktochartu. Sudionici će na temelju dobivenih uputa strukturirati infografiku koristeći slike, grafičke elemente, simbole i ikone bez prevelike količine teksta i bez previše detalja. Naglasak je stavljen upravo na glavnu poruku. Osim sa izradom sadržaja, sudionici će se upoznati s mogućnostima objavljivanja kreirane infografike. U završnom dijelu radionice sudionici će kreiranu infografiku postaviti u galeriju radova kreiranu u Padletu. Nakon objave radova provodi se vrednovanje kao učenje ( samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje) ispunjavanjem pripremljene rubrike. Na taj način koncept same radionice predstavio bi simulaciju stvarnih uvjeta u učionici.