Cijeli program »
Covid-19<4cs+ai
Naslov ovog interaktivnog izlaganja predstavlja primjer metodološke formule kako je izazov COVID-19 krize u doba potpunog lockdown perioda uspješno prevladan. Radi se o eTwinning projektu koji se provodio od početka nastavne godine, pa zato i podnaslov 'Hibridna nastava' – projekt je bio integriran u nastavu engleskog jezika, i u trenutku prelaska na Nastavu na daljinu zbog svog IKT/AI-karaktera pridonio je jednostavnoj i tečnoj implementaciji nastave engleskog jezika i samog projekta. Učenicima je omogućio razvijanje vještina 21.st. - kritičko mišljenje, kreativnost, komunikaciju i suradnju (4Cs), uz pedagoško-psihološku potporu u doba izolacije. U svojim fazama projekt sadrži i virtualno vršnjačko vrednovanje, i u konačnici sumativno vrednovanja učeničkih postignuća pomoću rubrika. Tema projekta su omiljene knjige, a naslov 'Fostering critical thinking through storytelling'. Partneri: Grčka, Italija i Hrvatska. Radni proces: odabir omiljenog naslova, prezentiranje naslova unutar virtualnog okruženja, kreiranje novih priča naslanjajući se na original u internacionalnim grupama, poseban online event: Internacionalna konferencija pripovjedača, dizajniranje novih naslovnica i personaliziranih bookmarkera pomoću IKT alata. Učitelj igra ulogu moderatora, koordinatora i supervizora, a učenik istražuje, komunicira, surađuje, kritički razmišlja, kreira, dizajnira i vrednuje. Metode poučavanja kod provedbe ovog projekta su suvremene i inovativne. Cilj ovog interaktivnog izlaganja: promovirati promišljanje i djelovanje sudionika u skladu s obrazovnim trendovima 21.st., te primjena suvremene nastave u razredu.