Cijeli program »
Vrednovanje Aktivnosti U Online Nastavi
Prikazat ću kako se pomoću Power-point online prezentacije može pratiti kontinuirani rad učenika i vrednovati aktivnost. Svaka je učenička prezentacija svojevrsni dnevnik rada ili e-portfolio učeničkih radova. Upute i zadatke za svaki sat učenicima sam dijelila preko Edmodo platforme. Svaka moja objava sastojala se od: 1. Upute kako neku nastavnu jedinicu proći korak po korak i što zapisati u bilježnicu 2. poveznice na materijale (platforme raznih izdavača, Edutorij, videozapisi na youtube kanalu Škole za život ili moje materijale) 3. uputa za samostalni rad (pokus kod kuće) 4. domaće zadaće - radna bilježnica, online kviz (Testmoz, Quizizz, Edmodo) i moja pitanja. Svaku aktivnost koju su učenici odradili (osim kvizova) morali su evidentirati fotografijom ili videozapisom i umetnuti u prezentaciju. Online prezentacijom sam postigla to da sam u svakom trenutku mogla pristupiti učeničkim radovima i pregledavati napredovanje. Također sam mogla komentirati pojedine dijelove prezentacije u svrhu pohvaljivanja ili eventualnog popravljanja napravljenog. Osim prezentacije, zadaća je sadržavala online kviz na temu aktualne nastavne jedinice. Sve aktivnosti i zadatke koje sam dijelila sam pregledala i zabilježila ima li svaki učenik napravljeno sve zadano i to prije idućeg sata. Prema unaprijed postavljenom kriteriju vrednovanja sam tako vrlo lako mogla vrednovati aktivnost učenika.