Skip to main content
22. CARNET-ova korisnička konferencija CUC 2020

Cijeli program »

Uloga pametne učionice u hibridnoj nastavi i nastavi na daljinu

Pametna učionica i nastava na daljinu postaje svakodnevnica u hrvatskim školama, veliki broj škola koristi neki element pametne učionice: tableti, računala, projektor, pametna ploča, interaktivni ekran – sve s pristupom internetu iz školske učionice, 3D pisač, micro:bit/arduino/raspberry mikro računala, VR/AR kitovi i različiti softveri: Google Classroom/Microsoft Teams/Moodle/Loomen, Meduza, sustav za administraciju mobilnih uređaja, eDnevnik, AAI@EDU, Office365/Jammer, Webex, Zoom, Google Jamboard, mobilne aplikacije nakladnika, itd.

Globalna pandemija kojoj je uzrok Covid-19 je jedinstven događaj u bližoj povijesti koji je postavio niz izazova pred škole i nastavnike ali istovremeno služi kao akcelerator i katalizator promjena. Zbog kratkog vremena u kojem su škole morale pronaći načine za održavanje nastave u uvjetima karantena, lockdowna, i samoizolacija dio rješenja je nastao evolutivno u vrlo kratkom vremenu a proces je i dalje u tijeku.

Kako bismo na najbolji način iskoristili tehnologiju pametnih učionica i načine učenja na daljinu koji su postali svakodnevnica ovaj evolutivni proces bi u budućnosti trebao uključiti:

Integraciju različitih elemenata pametne učionice i nastave na daljinu u jednu funkcionalnu cjelinu koja će nastavnicima i učenicima biti jednostavna za korištenje. Edukacije za nastavnike i učenike na koji način koristiti nove načine učenja i poučavanja u integriranoj pametnoj učionici koja ima funkcionalnosti nastave na daljinu. Jedinstveni softver za upravljanje nastavom (CMS – Classroom Management System) koji će biti raspoloživ svakom nastavniku - u svakoj pametnoj učionici i omogućiti jednostavno odvijanje nastave u sva tri modela: u učionici, hibridno i on-line.

Damir Pavušin
S&T
Croatia

.

 

Pravila o privatnosti

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC